Ciężarówka jechała ok. 80km/h, ledwo mieściła się na pasie, w przypadku obwodnicy nie powodowało to tamowania ruchu, w końcu są tam 3 pasy w obie strony, lecz gdy obwodnica się kończy (albo zanim się zacznie) czasami mamy do czynienia z ewenementem skali europejskiej zwanym "płatną autostradą jednopasową", ciekawe jak tam wyglądają taki przejazd skoro przez dobrych kilkanaście kilometrów nie ma możliwości legalnego wyprzedzania, a przecież ciągnąc się za tym mini korowodem po dłuższej chwili można dostać ataku padaczki, a o jej następstwach już lepiej nie wspominać.
sobota, 30 czerwca 2012
Przewóz dużego elementu polską autostradą A4
Wracając ostatnio obwodnicą Krakowa zobaczyłem w oddali migające światło, przyśpieszyłem i mym oczom objawiło się takie coś:
Ciężarówka jechała ok. 80km/h, ledwo mieściła się na pasie, w przypadku obwodnicy nie powodowało to tamowania ruchu, w końcu są tam 3 pasy w obie strony, lecz gdy obwodnica się kończy (albo zanim się zacznie) czasami mamy do czynienia z ewenementem skali europejskiej zwanym "płatną autostradą jednopasową", ciekawe jak tam wyglądają taki przejazd skoro przez dobrych kilkanaście kilometrów nie ma możliwości legalnego wyprzedzania, a przecież ciągnąc się za tym mini korowodem po dłuższej chwili można dostać ataku padaczki, a o jej następstwach już lepiej nie wspominać.
Ciężarówka jechała ok. 80km/h, ledwo mieściła się na pasie, w przypadku obwodnicy nie powodowało to tamowania ruchu, w końcu są tam 3 pasy w obie strony, lecz gdy obwodnica się kończy (albo zanim się zacznie) czasami mamy do czynienia z ewenementem skali europejskiej zwanym "płatną autostradą jednopasową", ciekawe jak tam wyglądają taki przejazd skoro przez dobrych kilkanaście kilometrów nie ma możliwości legalnego wyprzedzania, a przecież ciągnąc się za tym mini korowodem po dłuższej chwili można dostać ataku padaczki, a o jej następstwach już lepiej nie wspominać.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz