piątek, 31 sierpnia 2012

Coca-Cola Zapunktowani - czyli jedno wielkie oszustwo

Kilka minut temu zakończył się program "lojalnościowy" coca-coli, od 1,5roku piłem ich produkty, zalewałem się cukrem wraz ze znajomymi, niszczyłem zęby tajemną recepturą tego napoju, po co? Po wygraną, najlepiej namiot za 10.000pkt, który pod koniec promocji chyba 4.000pkt kosztował.

Uzbierałem ok. 2.000pkt - dla przykładu 2l = 5pkt, 1l = 4pkt, 500ml = 3pkt, pomyślcie ile musiałem wypić tego "tucznika", aby zrobić te 2.000pkt! chyba coś mi się należy chociażby jakaś gwarantowana nagroda pocieszenia, prawda? A GÓWNO!!!

(jak coca-cola zabiera punkty w programie lojalnościowym)

COCA-COLA MA TO W DUPIE, ŻE MASZ COŚ NA KONCIE, BA, JESZCZE CI ODBIERAJĄ PUNKTY JAKO PRZEDAWNIONE - KURWA, TO ILE JA MAM PIĆ TEJ COLI DZIENNIE, ABY ZGARNĄĆ TEN ZAJEBANY NAMIOT ZA 10.000PKT I NIE TRACIĆ PUNKTÓW?!
(mały przelicznik)

WCHODZĘ DZISIAJ I MAM LEKKO PONAD 1.000PKT, A PRZECIEŻ JESZCZE W ZESZŁYM TYGODNIU MIAŁEM PONAD 1.500PKT, WIEM, BO JE UZUPEŁNIAŁEM! JUŻ WCZEŚNIEJ CZUŁEM, ŻE TAK JAKBYM MIAŁ ICH WIĘCEJ, PO SPRAWDZENIU KONTA DELIKATNIE MÓWIĄC... WKURWIŁEM SIĘ.

(wybierz sobie nagrodę gwarantowaną za ciężko uzbierane punkty)

ROZUMIEM, ŻE PROGRAM SIĘ KOŃCZY ALE ŻEBY NIE BYŁO NAGRÓD GWARANTOWANYCH? CZY JEDNĄ Z NAJBOGATSZYCH FIRM NA ŚWIECIE NIE STAĆ NA PARĘ SZMAT CZY TEŻ TANICH GADŻETÓW DLA SWOICH FANÓW?

Każą akceptować regulamin, że program kończy się 31.08.2012r. że po tym terminie punkty przepadają, bla, bla, bla, ale nie dają niczego "za punkty", a jedynie w aukcjach, gdzie z 200 osób rzuca się na koszulkę z logo coca-cola, przez co cena wynosi ponad 17.000pkt.

Podejrzewam, że setki, jak nie tysiące osób jest teraz zawiedzionych postawą tej firmy, w tym i ja.

Wiadomo, trzeba żyć dalej ale od produktów Coca-Cola trzymam się z dala, a ich promocje radzę omijać szerokim łukiem i... może patriotycznie przerzucić się na Pepsi lub Hoop?



podsumowując:
COCA-COLO, PRZEGIĘŁAŚ, IDĘ DO PEPSI!

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie kojarzę tego programu lojalnościowego, ale to może z faktu że było to dość dawno temu. Ja teraz należę do https://zencard.pl czyli programu lojalnościowego, dzięki któremu dla moich stałych klientów będę mógł oferować fajne rabaty i zniżki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dłuższego czasu korzystam z programów lojalnościowych w sklepach internetowych, które są oparte na technologii Zencard - https://www.przelewy24.pl/rozwiazania-platnicze/zencard. Jestem przekonany do tego typu rozwiązań, które są przede wszystkim bezpieczne oraz proste. Należny mi rabat, czy zniżka zawsze automatycznie jest mi przyznawany w trakcie procesu zakupowego.

    OdpowiedzUsuń